Niet nieuw hier (lid sinds 2015) maar weer wakker geworden ;-)

26 apr 2024 23:31 #1 door patrickvdd
Hai, ik ben Patrick. Niet nieuw maar al lid sinds 2015, toen ik een Africa Twin RD04 aanschafte. Enkele jaren lekker mee gereden maar ivm compressie problemen en andere mankementen de motor ingeruild.
Uiteindelijk via een 1150 GS vorig jaar weer teruggekomen bij de AT, een RD07 uit 1993 dit keer. Staat sinds de aankoop in april alweer bijna 8k op de teller.
En nu sinds twee weken eigenaar van een TA XL650V uit 2002. Heel toevallig tegenaan gelopen in Duitsland, waar ik vaak zit.
Afgelopen week bij de RDW geweest en sinds vandaag het kentekenkaartje in huis. Nog een plaat en ik kan rijden.

Medio vorig jaar ook het idee opgevat dit jaar een lange reis te gaan maken op de motor. Nog 2 weken en ik ga rijden. Waar het een maand geleden nog de AT was waarmee ik wilde gaan rijden, heb ik nu mijn zinnen gezet op de TA. Meer kofferruimte en toch wat zuiniger. Twee weken lang ga ik Europa door: vanuit Keulen naar Zwitserland, Frankrijk, Andorra, Spanje, Sardinië, Italië, Albanië, richting de Karpaten en dan door Slowakije en Polen naar Tallinn. Als het een beetje mee zit nog naar Helsinki en dan naar Stockholm en weer via Denemarken naar huis.

Ik hoop nog heel wat jaren op mijn Honda’s (heb ook nog een VTR in de schuur staan) rond te rijden en ga me op dit forum eens inlezen op de ervaringen die men heeft met de TA en de AT.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2024 21:02 #2 door Rob
Hey Patrick, grappig jou hier nu ook weer te zien / horen… Ik (Rob) plaatste net een berichtje in onze app van de Georide. Ben eveneens al ruime tijd lid van de deze club en/maar de laatste jaren (erg) slapend. Ik wil m’n AT uit 93 toch weer reanimeren om af en toe een off / allroad ritje te gaan maken. Vandaar dat ik nu weer op ons forum keek.. T.z.t. een deel van de TET spreekt ook wel tot de verbeelding. Ik wens je een fijne trip op de Transalp!!

Alias raceneus..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 14:32 #3 door patrickvdd
Hi Rob,

Laten we maar eens kijken of we iets kunnen organiseren in het najaar.
We houden contact.

Groet, Patrick

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden